kuca_srca2 Kampanju su predstavili akademik Davor Miličić, upravitelj Zaklade Hrvatska kuća srca, predsjednik Hrvatskog kardiološkog društva i dekan Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Ivana Portolan Pajić dr.med., član Upravnog odbora Zaklade Hrvatska kuća srca, Josip Družijanić dr.med, predsjednik Udruge StEPP, u ime Ministra zdravlja dr. Danica Kramarić, načelnica Sektora za promicanje i zaštitu zdravlja, Matija Vuica, ambasadorica kampanje koja je za potrebe ove kampanje dizajnirala majice, te kapetan GNK Dinamo, Josip Šimunić, u ime GNK Dinamo koji se nalazi u ulozi ambasadora kampanje.

Podršku samoj kampanji izrazili su brojni poznati građani Republike Hrvatske, među kojima su bili Barbara Kolar, Josip Šimunić, Matija Vuica, te ostali ambasadori kampanje – Ana Šimić, Iva Balaban, Mia Kovačić, Ana Stunić, Ana Brdarić Boljat, Mara Bratoš i Nenad Korkut.

Riječ je o nacionalnoj javnozdravstvenoj kampanji kojom se želi podići razina svijesti građana te educirati javnost o važnosti poznavanja jednostavnih postupaka oživljavanja, na dva načina; bez AVD-a, te uz primjenu automatskog defibrilatora. Kampanja obuhvaća brojne aktivnosti opisane na stranici http://ozivi.me/ , a među ostalim, u sklopu kampanje će se u javnosti prikazivati i video koji prikazuje oživljavanje uz primjenu automatskog defibrilatora ZOLL AED+ http://ozivi.me/video/ .

kuca srca3Kardian je ponosni donator ove kampanje. Kao vodeći dobavljač automatskih defibrilatora u Hrvatskoj, Kardian je bio uključen u sve aktivnosti u Republici Hrvatskoj, koje su uključivale AVD-e, u poslijednjih 11 godina. Ova kampanja donosi, po prvi puta u Hrvatskoj, iskorak u promoviranju oživljavanja s AVD-om, prema najširoj javnosti, kroz klasične ali i nove medije, te ju je Kardian sa zadovoljstvom podržao.

Share This